Găsirea și rezervarea unui Homey

Cum rezerv un apartament Homey?

Puteți rezerva un apartament Homey prin intermediul site-ului nostru web. Puteți începe făcând clic pe butonul „Acasă” din partea de sus a acestei pagini.
Căutați case după dată și numărul de oaspeți. Dacă aveți solicitări specifice sau doriți ajutor pentru alegerea unui loc, trimiteți-ne un e-mail aici (redirecționați către e-mail: book@homey.com.ro) sau contactați-ne la +40785 070 160

Pentru ce plătiți?

Se va percepe doar costul cazării la Homey, fără alte taxe suplimentare.
Vă rugăm să rețineți că percepem costuri suplimentare pentru eventualele daune aduse proprietății sau mobilierului. Mai multe informații pot fi găsite în Regulile Casei.

Când voi fi taxat?

Cardul dvs. de credit va fi taxat pentru sejurul dvs. la rezervare.

Aveți nevoie de o factură pentru șederea dvs.? Solicitați unul aici prin furnizarea codului dvs. de rezervare.

Există un depozit de garanție?

Pentru sejururi de până la 30 de nopți, nu veți fi taxat cu un depozit de garanție, dar este posibil să avem nevoie de un card de credit în caz de neplată.
Pentru sejururi mai lungi de 30 de nopți, este posibil să percepem un depozit în funcție de locul în care vă aflați. În urma șederii dvs., dacă spațiul este deteriorat sau regulile casei sunt încălcate, putem percepe taxe pe cardul înregistrat.

Cum pot modifica datele rezervării mele?

Puteți modifica datele rezervării cu până la 5 zile înainte de sosire.
Doriți să modificați datele rezervării? Trimiteți-ne un e-mail aici.

Care este politica dvs. de anulare?

Puteți anula până la 5 zile înainte de check-in și puteți primi o rambursare integrală.
Dacă nu ați făcut nicio rezervare direct de la Homey, vă rugăm să contactați direct platforma terță parte pentru mai multe detalii despre politica dvs. specifică de anulare.

Cum pot solicita o factură sau o chitanță?

Puteți solicita o factură sau o chitanță, atâta timp cât rămâneți deja la noi sau ați rămas la noi în trecut.
Aveți nevoie de factură sau chitanță? Trimiteți-ne un e-mail aici prin furnizarea codului de rezervare.

Verificare în

Care este procesul de check-in?

Nu avem o recepție tradițională, așa cum ați găsi într-un hotel. În schimb, oferim auto-check-in cu cutia de blocare.
Deoarece nu există lobby, trebuie să ne asigurăm că sunteți dumneavoastră înainte de a ajunge. Vă vom cere să vă verificați ID-ul și să vă confirmați adresa de e-mail și numărul de telefon, pentru a vă putea trimite rezervarea
actualizări și detalii despre check-in.
Procesul exact de check-in variază de la apartamentul Homey la apartamentul Homey, așa că vom oferi mai multe detalii în funcție de rezervarea pe care o selectați.

Mă va întâlni un angajat la apartamentul meu Homey?

Nu este nevoie (99% din timp). Cu trei ore înainte de ora de check-in, vă vom trimite instrucțiuni de check-in cu tot ce trebuie să știți - coduri de acces securizate, locația cutiei de blocare și,
în cazuri rare, detalii despre întâlnirea cu un angajat Homey pentru a vă permite să intrați.
Dacă aveți întrebări sau nelămuriri, text sau apel noi oricând.

Asigurați preluarea de la aeroport?

Oferim transfer privat de la aeroport. Șoferul vă va aștepta la terminalul de sosire și vă va conduce în siguranță direct la cazare.
Costul transferului privat este de 30 EUR pentru o singură călătorie sau 50 EUR pentru dus-întors.
În cazul în care doriți să rezervați un transfer privat, vă rugăm e-mail-ne or contactați-ne aici furnizându-ne numărul (numerele) dvs. de zbor.

Ce opțiuni de parcare sunt disponibile?

Opțiunile de parcare vor varia în funcție de apartamentul dvs. Homey. Homey ar putea avea acces la o parcare gratuită sau plătită în apropiere.
Vă rugăm să verificați descrierea apartamentului Homey pe care doriți să o rezervați pentru informații despre parcare.

Cum mă conectez la WiFi?

Toate Homey sunt echipate cu WiFi, dar informațiile despre conexiune vor depinde de Homey.
Puteți găsi detaliile WiFi în nota de întâmpinare, situată în apartamentul Homey sau în mesajul cu instrucțiuni de înregistrare.

Stând cu noi

Care sunt regulile casei tale?

Regulile noastre interne sunt după cum urmează. Vă rugăm să urmați aceste reguli pentru a vă asigura un sejur plăcut atât pentru dvs., cât și pentru viitorii oaspeți!

  • Fumatul interzis (permis numai pe balcon, dacă este disponibil)
  • Fără animale de companie (nici măcar drăguțe)
  • Fără petreceri (nici măcar liniștite)
  • Vă rugăm să respectați vecinii și să mențineți zgomotul la minimum între orele 21:00 - 9:00 (9:9 - 400:XNUMX). În cazul în care poliția va fi contactată, amenda începe de la XNUMX EUR.
  • Prosoape sau lenjerie: Nu este permis să duceți prosoapele la centrul spa. Orice prosop sau pânză de lenjerie pătată sau lipsă va fi taxată.
  • Din motive de securitate, solicităm tuturor oaspeților să furnizeze dovada identificării prin verificarea ID-ului pe site-ul nostru web. Pentru check-in, toți oaspeții trebuie să finalizeze acest proces înainte de ora 18:00 (6:XNUMX) din ziua sosirii.
  • Ora de check-in este oricând după ora 15:00 (3:11). Ora de check-out este oricând înainte de 00:11 (XNUMX:XNUMX). Vă rugăm să solicitați check-in devreme sau check-out târziu, dar acest lucru nu este garantat și se pot aplica taxe.
  • Verificarea după ora indicată poate duce la taxe suplimentare. Orice oaspete care se află încă în Homey după ora 12:00 (12 pm) (care nu a confirmat o plată târzie) va fi taxat pentru o noapte suplimentară.
  • Orice obiect lipsă sau deteriorarea proprietății sau a mobilierului va fi taxat.

Când faceți o rezervare la noi, sunteți de acord cu toate regulile interne.

Care sunt orele de check-in și check-out? Sunt flexibili?

Check-in-ul se face la ora 15:00 (3:11), iar check-out-ul este 00:11 (XNUMX:XNUMX). Este posibil să fim capabili să facem check-in mai devreme sau checkout ulterior, în funcție de disponibilitate. Se pot aplica taxe.

Oferiți servicii zilnice de menaj?

Nu oferim menaj zilnic, dar, dacă este necesar, puteți solicita curățenie suplimentară cu 20 EUR pe zi.

Oferiți recomandări?

Oferim în fiecare apartament Homey un Ghid cu o mulțime de recomandări personale și locale, inclusiv cele mai bune restaurante, cafenele, locuri de top de vizitat în București, dar și un
o mulțime de excursii, excursii și activități de divertisment.
Acest lucru vă va face experiența din București mult mai autentică, mai ușoară și mai confortabilă.

Aveți paturi suplimentare disponibile dacă avem oaspeți suplimentari?

Nu oferim paturi suplimentare sau saltele de aer, dar multe apartamente Homey au canapele de dormit pentru a găzdui oaspeți suplimentari. Când căutați un apartament Homey, puteți ajusta filtrele pentru a specifica numărul de oaspeți.

Ce fel de facilități voi găsi în apartamentul meu Homey?

Toate apartamentele Homey sunt complet aprovizionate pentru a vă asigura confortul acasă în timpul sejurului. Aceasta include articole de toaletă, lenjerie de pat, prosoape proaspete, cafea, ceai și articole esențiale din bucătărie.

Aveți aparate de bucătărie și ustensile pentru gătit?

Categoric. Toate bucătăriile sunt echipate cu - farfurii, cani și pahare de vin, precum și aparate de zi cu zi (filtru de cafea, ceainic).
De asemenea, oferim condimente de bază, inclusiv ulei de măsline, sare și piper. Poftă bună!

Trebuie să-mi aduc săpunul sau șamponul?

Nu, te-am acoperit! Toate apartamentele Homey sunt dotate cu articole de toaletă premium.

Cum găsesc sau raportez un articol pierdut?

Dacă credeți că ați uitat ceva în timpul sejurului, suntem bucuroși să analizăm acest lucru. Dacă vă găsim bunurile (degetele încrucișate), vă putem cere să acoperiți costurile de livrare a bunurilor înapoi către dvs.
Pentru a raporta un articol pierdut, vă rugăm Trimiteți-ne un e-mail aici, furnizând codul dvs. de rezervare și cât mai multe detalii posibile despre articolul pierdut.

Aveți nevoie de un loc unde să ne depozitați bagajele?

Dacă credeți că ați uitat ceva în timpul sejurului, suntem bucuroși să analizăm acest lucru. Dacă vă găsim bunurile (degetele încrucișate), vă putem cere să acoperiți costurile de livrare a bunurilor înapoi către dvs.
Pentru a raporta un articol pierdut, vă rugăm Trimiteți-ne un e-mail aici, furnizând codul dvs. de rezervare și cât mai multe detalii posibile despre articolul pierdut.

Ce oferiți pentru ocazii speciale?

Ne place să sărbătorim ocazii speciale! Spuneți-ne cum vă putem face șederea specială.

Ce se întâmplă dacă am nevoie de ceva înlocuit sau reparat în timpul șederii mele?

Dacă aveți nevoie de ceva înlocuit, reparat sau reaprovizionat în timpul șederii dvs., echipa noastră de asistență pentru clienți este disponibilă nonstop. Ne puteți contacta contactând aici.
Unele cereri necesită să intrăm în apartamentul dvs. Homey, cu permisiunea dvs. Politica noastră este să ne batem și să ne identificăm întotdeauna înainte de a face acest lucru. Nu este nevoie să așteptați sau să vă schimbați programul, dar dacă preferați să ajungem la o anumită oră pentru a vă întâlni personal, anunțați-ne.

Pot primi mesaje și pachete la Homey?

Dacă doriți să primiți e-mail și pachete în timpul sejurului, vă recomandăm să utilizați DHL.
Spre deosebire de hotelurile tradiționale, majoritatea apartamentelor Homey nu au recepție cu personal, deci nu există nicio garanție că cineva primește pachetul pentru dvs. dacă nu sunteți în apropiere.

Caută

Octombrie 2023

  • L
  • Ma
  • Mi
  • J
  • V
  • S
  • D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31

Noiembrie 2023

  • L
  • Ma
  • Mi
  • J
  • V
  • S
  • D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
0 Adulţi
0 Copii

Comparați înregistrările

Comparaţie
Inapoi sus