Găsirea și rezervarea unui Homey
Cum rezerv un apartament Homey?
Simțiți-vă liber să ne trimiteți cererea dvs. de rezervare la book@homey.com.ro Sau contactați-ne la +40785 070 160 – am fi mai mult decât bucuroși să vă ajutăm! 🙂
Pentru ce plătiți?
Se va percepe doar costul cazării la Homey, fără alte taxe suplimentare.
Vă rugăm să rețineți că percepem costuri suplimentare pentru eventualele daune aduse proprietății sau mobilierului. Mai multe informații pot fi găsite în Regulile Casei.
Când voi fi taxat?
Prețul integral al rezervării trebuie plătit în momentul rezervării.
Aveți nevoie de o factură pentru șederea dvs.? Solicitați unul aici.
Există un depozit de garanție?
Pentru sejururi de până la 30 de nopți, nu veți fi taxat cu un depozit de garanție, dar este posibil să avem nevoie de un card de credit în caz de neplată.
Pentru sejururi mai lungi de 30 de nopți, este posibil să percepem un depozit în funcție de locul în care stați. În urma șederii dumneavoastră, dacă spațiul este deteriorat sau regulile casei sunt încălcate, este posibil să percepem taxe pe cardul din dosar.
Cum pot modifica datele rezervării mele?
Puteți modifica datele rezervării cu până la 5 zile înainte de sosire.
Doriți să modificați datele rezervării? Trimiteți-ne un e-mail aici.
Care este politica dvs. de anulare?
Puteți anula până la 5 zile înainte de check-in și puteți primi o rambursare integrală.
Dacă nu ați făcut nicio rezervare direct de la Homey, vă rugăm să contactați direct platforma terță parte pentru mai multe detalii despre politica dvs. specifică de anulare.
Cum pot solicita o factură sau o chitanță?
Puteți solicita o factură sau o chitanță, atâta timp cât rămâneți deja la noi sau ați rămas la noi în trecut.
Aveți nevoie de factură sau chitanță? Trimite-ne un e-mail aici.
Verificare în
Care este procesul de check-in?
Nu avem o recepție tradițională, așa cum ați găsi într-un hotel. În schimb, oferim auto-check-in folosind un cod pentru Smartlock.
Deoarece nu există hol, trebuie să ne asigurăm că ești tu înainte de a ajunge. Vă vom cere să verificați ID-urile oaspeților cazați și să vă confirmați adresa de e-mail și numărul de telefon, astfel încât să vă putem trimite actualizări privind rezervarea și detaliile de check-in.
Procesul exact de check-in variază de la apartamentul Homey la apartamentul Homey, așa că vom oferi mai multe detalii în funcție de rezervarea pe care o selectați.
Mă va întâlni un angajat la apartamentul meu Homey?
Nu e nevoie! Cu trei ore înainte de ora de check-in, vă vom trimite instrucțiuni de check-in cu tot ce trebuie să știți — adresa, harta și codurile de acces securizate.
Dacă aveți întrebări sau nelămuriri, text sau apel S.U.A. Echipa noastră de asistență este disponibilă zilnic de la 08:30 la 00:30.
Ce opțiuni de parcare sunt disponibile?
Opțiunile de parcare vor varia în funcție de apartamentul dvs. Homey. Homey ar putea avea un loc de parcare privat sau poate avea acces fie la o parcare stradală gratuită, fie cu plată din apropiere.
Vă rugăm să verificați descrierea apartamentului Homey pe care doriți să o rezervați pentru informații despre parcare.
Cum mă conectez la WiFi?
Toate Homey sunt echipate cu WiFi, dar informațiile despre conexiune vor depinde de Homey.
Puteți găsi detaliile WiFi în nota de întâmpinare, situată în apartamentul Homey sau în mesajul cu instrucțiuni de înregistrare.
Stând cu noi
Care sunt regulile casei tale?
Regulile noastre interne sunt după cum urmează. Vă rugăm să urmați aceste reguli pentru a vă asigura un sejur plăcut atât pentru dvs., cât și pentru viitorii oaspeți!
- Fumatul interzis (permis numai pe balcon, dacă este disponibil)
- Fără animale de companie (nici măcar drăguțe)
- Fără petreceri (nici măcar liniștite)
- Vă rugăm să respectați vecinii dumneavoastră și să păstrați zgomotul la minimum între orele 22:00 – 8:00 (10:8 – 400:XNUMX). În cazul în care va fi contactată poliția, amenda începe de la XNUMX de euro.
- Prosoape sau lenjerie de pat: Nu este permis să luați prosoapele din apartament. Orice prosop sau bucată de lenjerie pătată sau lipsă va fi taxat.
- Din motive de securitate, solicităm tuturor oaspeților să furnizeze o dovadă de identitate prin verificarea actului de identitate. Pentru a face check-in, toți oaspeții trebuie să finalizeze acest proces înainte de ora 00:00 (12:XNUMX) în ziua sosirii.
- Ora de check-in este în orice moment după ora 15:00 (3:16) sau 00:4 (11:00). Ora de check-out este oricând înainte de ora 11:10 (00:10) sau XNUMX:XNUMX (XNUMX:XNUMX). Ora de check-in/check-out poate varia în funcție de apartament. Sunteți binevenit să solicitați un check-in devreme sau un check-out târziu, dar acest lucru nu este garantat și se pot aplica taxe.
- Check-out după ora indicată poate duce la taxe suplimentare. Orice oaspete care se află încă în Homey după ora standard de check-out (care nu a confirmat check-out târziu) va fi taxat pentru o noapte suplimentară, costul reprogramarii serviciilor de curățenie (20 EUR) și costul relocarii. sau anularea următoarei rezervări.
- Orice obiect lipsă sau deteriorarea proprietății sau a mobilierului va fi taxat.
Când faceți o rezervare la noi, sunteți de acord cu toate regulile interne.
Care sunt orele de check-in și check-out? Sunt flexibili?
Ora de check-in este în orice moment după ora 15:00 (3:16) sau 00:4 (11:00). Ora de check-out este oricând înainte de ora 11:10 (00:10) sau XNUMX:XNUMX (XNUMX:XNUMX). Ora de check-in/check-out poate varia în funcție de apartament. Este posibil să putem face check-in mai devreme sau check-out mai târziu, în funcție de disponibilitate. Se pot aplica taxe.
Oferiți servicii zilnice de menaj?
Nu asigurăm menaj zilnic, dar dacă este necesar, puteți solicita curățenie suplimentară pentru 20 EUR per serviciu.
Oferiți recomandări?
Oferim în fiecare apartament Homey un Ghid cu o mulțime de recomandări personale și locale, inclusiv cele mai bune restaurante, cafenele, locuri de top de vizitat în București, dar și un
o mulțime de excursii, excursii și activități de divertisment.
Acest lucru vă va face experiența din București mult mai autentică, mai ușoară și mai confortabilă.
Aveți paturi suplimentare disponibile dacă avem oaspeți suplimentari?
Nu oferim paturi suplimentare sau saltele cu aer, dar multe apartamente Homey au canapele pentru a găzdui oaspeții suplimentari.
Ce fel de facilități voi găsi în apartamentul meu Homey?
Toate apartamentele Homey sunt complet aprovizionate pentru a vă asigura că aveți confortul de acasă în timpul șederii dumneavoastră. Acestea includ articole de toaletă, lenjerie de pat, prosoape proaspete și elemente de bază pentru gătit (disponibile numai la cerere).
Aveți aparate de bucătărie și ustensile pentru gătit?
Cu siguranta. Toate bucătăriile sunt echipate cu — farfurii, căni și pahare de apă, precum și electrocasnice de zi cu zi.
De asemenea, oferim elemente de bază pentru gătit, la cerere. Poftă bună!
Trebuie să-mi aduc săpunul sau șamponul?
Nu, te-am acoperit! Toate apartamentele Homey sunt dotate cu articole de toaletă premium.
Cum găsesc sau raportez un articol pierdut?
Dacă credeți că ați uitat ceva în timpul sejurului, suntem bucuroși să analizăm acest lucru. Dacă vă găsim bunurile (degetele încrucișate), vă putem cere să acoperiți costurile de livrare a bunurilor înapoi către dvs.
Pentru a raporta un articol pierdut, vă rugăm Trimiteți-ne un e-mail aici, oferind cât mai multe detalii posibil despre obiectul pierdut.
Ce oferiți pentru ocazii speciale?
Ne place să sărbătorim ocazii speciale! Spuneți-ne cum vă putem face șederea specială.
Ce se întâmplă dacă am nevoie de ceva înlocuit sau reparat în timpul șederii mele?
Dacă aveți nevoie de ceva înlocuit, reparat sau reaprovizionat în timpul șederii dvs., echipa noastră de asistență pentru clienți este disponibilă zilnic de la 08:00 la 00:30. Ne puteți contacta contactând aici.
Unele solicitări necesită să intrăm în apartamentul tău Homey, cu permisiunea ta. Politica noastră este să batem și să ne identificăm întotdeauna înainte de a face acest lucru. Nu este nevoie să așteptați sau să vă schimbați programul, doar să ne oferiți aprobarea pentru a accesa apartamentul.
Pot primi mesaje și pachete la Homey?
Dacă doriți să primiți e-mail și pachete în timpul sejurului, vă recomandăm să utilizați DHL.
Spre deosebire de hotelurile tradiționale, majoritatea apartamentelor Homey nu au recepție cu personal, deci nu există nicio garanție că cineva primește pachetul pentru dvs. dacă nu sunteți în apropiere.